Misfits


Katottuani Game of Thronesin kaikki kolme tuotantokautta oon epätoivosesti yrittäny löytää jotaki kiinnostavaa sarjaa, mutta monien yritysten jälkeen oon vaa luovuttanu ja tuijottanu seinää.
Kuitenki viime aikoina oon kattonu semmosta brittiläistä sarjaa ku Misfits ja oon nyt ihan koukussa.
Mun tumblirin seinä on täynnä kaikkee siihen liittyvää ja halusin tulla ihkuttamaan sitä tännekkin!
Valitettavasti oon kattonu jo senki kaikki tuotantokaudet ja nyt pitäs ettii jotai muuta kivaa.


No juu tää oli nyt tämmöne turhin päivitys ikinä, mutta ei mulla oo kameraakaa missää nii ei voi ottaa mitää kuvia vaikka olis ideoita. Ja ideoilla en meinannu ottaa ittestäni mitää kuvia vaan ihan oikeesti jotai... jotai.

Kuvat tumblirista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Unborn 8.0 Grey Pointer