Maalta maalle

MUN SYNTTÄRIT OLI 2.1O.

Oon aina aliarvioinu terävöittämistä. Kuinka typerä olinkaan.


Ömg näyttää et mulla ois huulipunaa ku lisäsin punasävysyyttä.

Juupa jukuri. Olin tosiaan keljonkankaalla päi mun sidekickin, Saran kanssa.
Vietettii semmoset illan istujaiset keskustan hesessä ja sit nähtiin niitä sun näitä.
En tajuu miks kerron teille näitä asioista ku ei ketää todennäkösesti kiinnosta,
 mut muodin vuoks jauhan paskaa täällä. Tää pitkä turha jaarittelu tekstiki vaa
saa tän blogin näyttämään siltä, että mun elämässä tapahtuski jotakin. Hih.



Jos elämä ois helppoo...

Niin mulla tosiaan oli synttärit ja ostin semmosen ihme karvahuppu talvitakin,
jos menee vatsan ympäri semmone vyö. Se on musta h&m:stä ja en ota kuvaa
ku se on nii perus kakka. Tulis jo talvi nii pääsis käyttää talvitakkii. Mun nah-
katakki ei lämmitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Unborn 8.0 Grey Pointer