Synttäriputki


Jep. Mulla on myös kuvia missä käytän rillejä!
Näytän iha eri ihmiseltä ne päässä.

Vietin perjantaina, lauantaina ja tänään mun synttäreitä. Jeejee.
Rakkaalle lapselle järjestetää monta eri illanistujaista.
Ei vaan. En oikeesti vietä mitää synttäreitä ainakaa semmosii
isoja jersey shore tyylisiä linnanjuhlia. Tästä päivästä ei ole kuvia
vielä.

Tässä on pari insta kuvaa ::DD
Ja joo mulla on kavereita jotka ostaa mulle DIEETTI POSSUN
SYNTTÄRI LAHJAKS!! Ei juman kauta!! Plus ne osti mulle
KYNTTILÖITÄ ku joskus mainitsin, et ne on maailman turhin lahja
IKINÄ. Eikä mitä tahansa kynttilöitä ku ne hölmöt ei tajunnu kattoo,
mut ne oli anti-tupakka kynttilöitä jotka haisee iha jollekki kloorin ja
kuoleman sekotukselta. Annan ne eteenpäin ku mulla on yks kaveri
joka polttaa sisällä.............

Sain kaikkee muutaki siis lahjaks. Niinku esim. suklaata säkillisen.
Koska suklaa ja dieetti possu on niin saatanan hyvä yhistelemä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Unborn 8.0 Grey Pointer